Photobucket Photobucket Photobucket

dErma d@rah



aku nk cite kt korang pengalaman menderma darah kt korang...ary ni mcm2 ragam aku tgk waktu derma darah..lawak2 pon ade..ade yg pening bau darah,ade yg nk pitam pas derma darah ade yg x derma darah tp die yg pening pale lebih..macam2 ragam manusia kan..alhamdullilah aku pon turut menderma dalam program tersebut..walaupun aku punye darah xcukup..aku pon xtaw npe darah aku xnk kuar.tp yg penting aku rasa sakit r waktu die cucuk jarum 2..aku xthu nurse 2 wt cmne sampai darah aku xnk kuar..aku dapat derma dalam 200 ml jer..darah aku jenis AB positif..law korang sihat p r derma darah korang..ne taw kan darah korang 2 dapat menyelamatkan nyawa orang lain..Terutama orang yg ade darah Jenis O 2..darah 2 amat diperlukan sangat2..Mari ramai2 kite menyumbang darah..hehehehe


Please Jangan Jemu Berkunjung


0 comments:

Post a Comment

Mekasih lepak sini...nati korang singgah lagi ea..(^_^)

Jangan Copy Cat kerana anda mungkin didakwa (^_^)