Photobucket Photobucket Photobucket

Happy Mother's Day

╔══╗
╚╗╔╝
╔╝(¯`v´¯)
╚══`.¸.My Mother.

Happy Mother's Day



My life isn't perfect, but it does have perfect moments.

Okey, cakap banyak pun tak guna. Semua orang pun sayang mak dia, dan dia adalah yang paling hebat dalam hidup kita.

Ye, dalam hidup kita, ada certain time kita tak setuju dan kurang setuju dengan mereka. Jangan kata, tak pernah, sebab memang korang tipu sangat!

Ye, kadang-kadang aku tak setuju jugak. Dulu, aku pernah merengek kat seorang kawan aku nie, konon mak aku nie, pilih kasih. Bongok! Aku yang bongok! Memberontak tak tentu pasal.

Dan, akhirnya, aku tahu, Syurga aku tetap di bawah kaki mak aku.
Please Jangan Jemu Berkunjung


0 comments:

Post a Comment

Mekasih lepak sini...nati korang singgah lagi ea..(^_^)

Jangan Copy Cat kerana anda mungkin didakwa (^_^)