Photobucket Photobucket Photobucket

Hari Pertama




Pagi nie aku bangun agak lewat sedikit tapi,maklum la semalam tengah syok2 tido,ayah aku tepon suruh g anto kunci kereta mak tiri aku kat umah dia.Bengang jugak la aku.Da kul 12 malam suruh aku g anto kunci kereta dia.Aku pun ngan muka seposen g anto ke dia.tengah2 malam aku drive kereta.Dah la hujan.syok nye kalau aku dapat baring atas katil.tapi hari nie aku bukan nak cerita pasai aku g anto kunci kereta mak tiri aku tue..

Hari ini hari pertama aku memulakan latihan industri.Aku kena jalani latihan industri nie selama 3 bulan yang bermula pada hari ini iaitu 9 Julai 2012.Aku sampai awal tetapi sebab dop tahu nak g kat jabatan mana,membuatkan aku lewat Punch Card.Tapi lewat 5 minit jer.

Ermm,Suasana kerja kat tempat aku praktikal nie ok la.Hari pertama katakan..Staff pun ok.Mesra Rakyat.heheheh..Tapi waktu jumpe bos besar pagi tadi,aku debor gak la..Dia tanye aku pasai server.Aku tahu la pasai server tue tapi dop la pandai sangat.Waktu belajar dulu pun,aku bukan belajar secara keseluruhan.Tapi xpela,aku akan cuba yang terbaik.Harap2 pas nie xda la masalah kat tempat aku praktikal nie.

erm aku xtahu da nak cerita apa,pas nie kalau ade cerita yang baru aku akan menaip lagi.
bye semua..

Please Jangan Jemu Berkunjung


0 comments:

Post a Comment

Mekasih lepak sini...nati korang singgah lagi ea..(^_^)

Jangan Copy Cat kerana anda mungkin didakwa (^_^)