Photobucket Photobucket Photobucket

kerana mulut badan binasa

Lama aku x buka belog nie..x follow up ape yang berlaku.kali nie nak cite sal kes waktu nak final exam.da lepas pon.orang kata nie cite basi la..
tapi apa yang aku boleh buat,menda tue sume aku masih ingat sampai sekarang.Akhirnya aku berjaya menjawab exam dengan baik.sekarang nie hanya berdoa untuk mendapatkan result yang terbaik.

Persahabatan yang dibina selama dua tahun musnah macam tue sahaja.aku sayang kawan-kawan aku.betul kata orang mulut tue lagi tajam dari pisau."Kerana mulut badan binasa".Entah di mana silapnya kami semakin renggang di saat2 akhir pengajian.

Sifat dengki dalam diri manusia menyebabkan kami semakin jauh.Kalau nak buat sekadar untuk mendapat nama baik xpayah buat kan.kalau buat keja x elas xdapat pon pahala tue.aku tahu aku nie x arif dalam bab agama nie.kenapa korang nak pinggirkan kawan sediri.macam2 kita kongsi bersama.Susah senang sama2 tapi akhirnya?????

Sahabat umpama
KOMPUTER.
awk ENTER dlm
hidup saya, saya


SAVE awk dihati,
awk FORMAT
segala masalah
saya & krn itulah

tak mungkin
saya DELETE
awk dr MEMORY
saya….

Aku harap kau mengerti.


Please Jangan Jemu Berkunjung


0 comments:

Post a Comment

Mekasih lepak sini...nati korang singgah lagi ea..(^_^)

Jangan Copy Cat kerana anda mungkin didakwa (^_^)