Photobucket Photobucket Photobucket

Mencapai Cita-cita

Hari nie pagi jumaat.Aku mencoret kisah hidupku sendiri.Pada 2 julai yang lepas,aku telah menghadiri temuduga Tentera Laut (TLDM) kat kota bharu kelantan.Perjalananku ke sana mengambil masa hampir 8 jam.Nie bukan kali pertama aku ke kelantan.bandar kat negeri che wan kembang tue da semakin maju.

Ujian saringan petama aku berjaya.Syukur alhamdulillah.Aku berharap aku dapat peluang berkhidmat dalam angkatan tentera.korang sume doakan aku berjaya ok.heheheheheh

Lepas nie aku harus menjalani ujian saringan kedua pulak kat JB.Berdebar2 sangat..maklum la nie saringan terakhir sebelum aku berjaya sepenuhnya untuk melayakkan diri untuk berkhidmat dalam angkatan tentera.


Please Jangan Jemu Berkunjung


0 comments:

Post a Comment

Mekasih lepak sini...nati korang singgah lagi ea..(^_^)

Jangan Copy Cat kerana anda mungkin didakwa (^_^)