Ubuntu I blur


hai sume...hari nie fieda ade topik baru nak kongsi ngan kawan2 fida..Hari nie fida belajar guna Ubuntu..mesti korang tahu kan...ha..kalau yang xtahu..Ubuntu tue adalah salah satu sistem pengoperasian jugak..macam linux la jugak..Ubuntu nie free software k..kalu korang nak cuba pakai boleh jer...mintak tolong pakcik google download software Ubuntu tue..simple kan...

ni contoh laman utama kalu korang da pakai Ubuntu tue..

lebih kurang linux kan.....

ni la Ubuntu yang fida pakai tue...


memang best taw guna Ubuntu tue...Tapi kalu xtaw guna Ubuntu nie..jadi la macam fieda...
" Ubuntu I Blur"....

Fieda pow xpandai lagi guna benda alah nie...dalam proses pembelajaran lagi...kepada sape2 yang pakar dalam penggunaan Ubuntu nie,boleh kita berkongsi ilmu ea...Ilmu lebih baik dikongsikan daripada disimpan saja kan..

k lah,fieda nak caw dulu...nati ade cite fieda story kat korang lagi ea...papai rakan-rakan sekalian...(^_^)

with love,



Please Jangan Jemu Berkunjung


0 comments:

Post a Comment

Mekasih lepak sini...nati korang singgah lagi ea..(^_^)

Jangan Copy Cat kerana anda mungkin didakwa (^_^)