Zero

@ry nie fieda xde mud sangat2 tapi masih nak update entry kat blog nie..erm nak citer sal pe pon ta taw lar..Kenapa manusia ni ada perasaan...kenapa fieda mudah terasa hati ngan apa yang dia lakukan...fieda harap hubungan yang terbina selama ini akan kekal berpanjangan..

Kunci hati fieda hanya ada pada awak sahaja..

Tolong jaga kunci nie baik2 taw...

Ucapan khas untuk kamu wahai kekasihku :
wahai adam,
jika wanita cantik yang dicari, ia bukan saya.
jika wanita solehah yang dicari, ia bukan saya.
jika wanita ayu yang dicari, ia bukan saya.
jika wanita kaya yang dicari, ia bukan saya.
jika wanita berpurdah yang dicari, ia juga bukan saya.

tapi jia wanita yang ingin dibimbing, ya, itu adalah saya.
bimbinglah dan berilah ilmu agama kepada saya.
siapa pun anda :) .

yang benar,
hawa.
 

wahai kekasihku....
Fieda ingin ksih sayang kita berakhir macam nie..


Fieda tahu kat sini bukan tempat yang sesuai untuk meluahkan perasaan..Mungkin ada yang tak suka baca pe yang kita luahkan...tapi fieda mnusia yang ada perasaan...Bukan setiap hari fieda akan gembira..So fieda harap korang fham ea...

Jiwa Kacau,

Please Jangan Jemu Berkunjung


0 comments:

Post a Comment

Mekasih lepak sini...nati korang singgah lagi ea..(^_^)

Jangan Copy Cat kerana anda mungkin didakwa (^_^)