Photobucket Photobucket Photobucket
Assalammualaikum..

Pagi nie aku join perbarisan untuk ary kemerdekaan yang akan diadakan pada 16 SEPTEMBER 2011..walaupun tarikh merdeka da lepas tp atas semangat cintakan tanah air,kite tetap kene bersemangat untuk menyambut ary merdeka tersebut.Aku just join acara perbarisan lintas hormat jer..huhuhu pe2 pon aku tetap sumbangkan sesuatu kan??waktu aku dok tunggu sampai program nie selesai sempat jugak aku snap beberapa gambar...biasala kan..lau x bergambar xsah..nie sume adalah kenangan yang berlaku lam idop aku..so aku kene hargainye..korang pon tentu ada kenangan yang tersendiri kan..kt cni aku nk letak beberapa pic yang aku ambik td..

nie gambar aku,yus n kak siti..

nie plak aku ngan yus..

gmbr lain aku xsempat nk ambik kt kwn2 aku...
mcm2 gaya ade..xpe r letak gmbr byk2 pon wt pe kan..cukup r 2..nati waktu sambut merdeka aku upload gmbr lain lak..

papai...

Please Jangan Jemu Berkunjung


0 comments:

Post a Comment

Mekasih lepak sini...nati korang singgah lagi ea..(^_^)

Jangan Copy Cat kerana anda mungkin didakwa (^_^)