Photobucket Photobucket Photobucket

salam kemerdekaan


ai kawan2..ary nie aku nk story sal program yg aku join td..huhu kan dulu aku da ckp sal aku join program tuk sambutan ary kemerdekaan peringkat Negeri Perlis.Keadaan cuaca pd hari nie agk panas sedikit tapi nsb bek r program nie bes awl.lau x mesti sume jd ikan kering kt tengah padang 2..pe2 pon aku enjoy ngan program nie.mcm2 ragam manusia yg aku tengok.ini r sumbangan aku tuk negara aku..bak kata Menteri Besar Perlis "jangan tanye pe negara bagi kt rakyat tapi tye diri kite sendiri pe sumbangan kite tok negara kite".so korang lak cmner???Lu pikir r sendiri k!!!

"SNAP-SNAP PIC"

"nie kawan sebilik aku"

- mereka yang terlibat dalam perbarisan -

- lakonan semula negara kita waktu dijajah oleh komunis -

- angkatan tentera yg menjaga keamanan negara "4 RRD" -

` Aku ngan Anis `

- mereka yg suke berrposing -

- nie adalah diri aku ;) -



p/s : BERBAKTILAH KEPADA NEGARA KITA


Please Jangan Jemu Berkunjung


0 comments:

Post a Comment

Mekasih lepak sini...nati korang singgah lagi ea..(^_^)

Jangan Copy Cat kerana anda mungkin didakwa (^_^)