Photobucket Photobucket Photobucket

INDAHNYA CINTA


AKU MENCARI LAKI bukan TEMAN LELAKI

HAHA.Gedik kan tapi hakikat.Aku dah banyak kali kecewa,cukup untuk rasa sakit dengan first love konon2 zaman dahulu kala.Nah ambik siang malam menangis,tapi aku masih kanak2 time tue.Aku pun tak sure apa yang aku nak dalam perhubungan itu.TAK MATANG ! Tapi bila dah umur 21 i'm very sure thats i find man as a my 'papa' for my future pretty daughter and handsome son.Muahaha..

AKU SUKA LELAKI YANG SIMPLE & TAK HIPOKRIT

Tak semua yang kita nak kita akan dapat,okey betul but kadang2 kita boleh berharap.hehe.Kalau macam aku,aku lagi suka lelaki yang simple but for me he is very nice person.so sweet like ubi kayu.Haha.Dan paling2 penting dia tak hipokrit,macam mana dia depan aku macam tuelah dia kat belakang aku.So gentleman gila lelaki macam nei.Kalau dia jujur dengan perangai dia sendiri,memang tak payah heranlah insyaAllah dia jujur dengan cinta dia kat perempuan yang dia sayang.Tak perlu sorok kelemaham dia depan aku and berlagak perfect je.TAK PERLU ! Sebab kalau dia perfect sangat dia dah tak perlu aku untuk lengkapkan kehidupan dia.So,do u think same like me?haha


AKU SUKA LELAKI MATANG

Yeah,paling penting dia matang and jangan lah jadi lelaki berumur 22 tahun but perangai macam budak umur 10 tahun.Euwww.Tak sesuai tahu nak jadi 'papa' anak2 aku.Haha.Kang kena buli jer or tertukar mana satu bapak mana 1 anak.Aku tak kata kena jadi lelaki yang straight je,tapi manja dia biar aku je yang tahu.Baru romantik kan kan kan.Kalau dia tak matang macam mana nak handle wife yang comel macam aku.kan kan kan.*jangan muntah lagi.Haha.Aku nak orang yang boleh buat aku HORMAT dia.Manusia kan kalau keras macam mana pun mesti ada cara untuk lembut kan dia.So sape2 nak mengurat aku sila cari cara untuk melembutkan hati aku.Kahkah.*perasan gila kan aku.Kata kunci kepada point nei dia tahu nak handle aku dan tahu menyesuaikan diri dengan keadaan sekeliling.


AKU SUKA LELAKI YANG TAHU HORMAT MAK AYAH FAMILY AKU

Point paling penting kan.Yes,kalau aku sayang macam mana pun dia tapi aku akan pikir banyak kali kalau dia tak boleh hormat mak ayah aku and family aku.Aku takde sape selain dari mereka semua before aku jumpa dia,so aku akan paksa dia terima dengan ikhlah.Kehkeh.*gurau.Ikhlas kang dari hati.



Aku boleh hidup sendiri sebab aku tak jumpa lagi jodoh aku.Aku nak hidup bahagia gembira macam orang lain tapi mencari bf bukan keutamaan aku.Kalau dia datang aku terima dan kalau tak aku takkan putus2 berdoa supaya di berikan lelaki yang betul2 ikhlas terima aku.Bukan aku tak pernah mencuba tapi makin banyak pengalaman makin kita memahami apa yang kita cari dan makin matang dalam membuat keputusan.Am i right dear?Aku dah jumpa lelaki yang ade semua benda yang aku list kan kat atas.Angka 5 bagi aku sgt bermakna,5 bulan masa diberikan kepada aku untuk bersama 2 lelaki yang aku sangat2 sayang.Aku sedih tapi aku bersyukur pernah kenal mereka berdua. Jodoh pertemuan ajal maut semua di tangan yang Esa,kita hanya mampu merancang dan Dia tahu ape yang terbaik untuk hambaNya.



Pape pun semua orang ade cara mereka sendiri,ape yang aku tulis adalah ape yang aku rasa, 'Cinta tak boleh dipaksa and dia akan datang dengan sendiri '..

*sila abaikan BI aku yang macam ape ntah.haha
Please Jangan Jemu Berkunjung


0 comments:

Post a Comment

Mekasih lepak sini...nati korang singgah lagi ea..(^_^)

Jangan Copy Cat kerana anda mungkin didakwa (^_^)