Photobucket Photobucket Photobucket

CIRI-CIRI WANITA IDAMAN

Wanita diciptakan untuk menjadi pendamping lelaki..Lelaki menginginkan seorang wanita yang boleh menjaganya seumur hidup mereka.
Antara ciri-ciri wanita idaman lelaki :

Aku nakkan seorang wanita yang mampu untuk bersama
aku ketika senang dan susah...yang pandai
menggembirakan aku ketika aku bersedih.

Aku mahukan Perempuan yang mampu ketawa riang gembira
dan mahukan aku kekal ketawa dengan cara aku sendiri tanpa secalit
perubahan...

Aku mahukan wanita yang pandai menjalankan tanggungjawab
sebagai seorang suri rumah...yang tahu apa
yang aku suka dan apa yang aku tidak suka..

Aku juga mahukan seorang wanita yang bisa membuat kejutan
kepada aku...yang sentiasa disisi aku setiap masa...yang
aku mampu gengam erat tangannya.

P/S : Adakah anda seperti mereka???
Please Jangan Jemu Berkunjung


0 comments:

Post a Comment

Mekasih lepak sini...nati korang singgah lagi ea..(^_^)

Jangan Copy Cat kerana anda mungkin didakwa (^_^)