Photobucket Photobucket Photobucket

Kerana Mulut Badan Binasa

aaaalllloooooooo...

salam semua...tentu korang da bace tajuk post aku kali nie kan..huhuhu"KERANA MULUT BADAN BINASA".Agak2 korang kan ape aku nk story kali nie kan??

Aku nk citer sal manusia yang xreti2 jga mulut dieorang la..ade mulut tapi xnk jaga.bile da kena baru nk menyesal..Aku percaya ramai orang xboleh control mulut sendiri.sama cam aku gak..huhuhu
aku bukan nk mengumpat orang kt blog aku nie..just aku nk bg peringatan khas untuk diri aku sendiri.wahai cik "FIEDA" jaga mulut anda taw..huhuhuhu..bukan ape kadang2 kite nie sebagai manusia xsedar apa yang kita cakap kan.aku pon sama gak..kadang2 aku men lepas cakap jer..so kt cnie law aku pernah sakitkan aty korang,maapkan aku ea..cm ary raya lak kan??xpe2 kan bulan syawal xbes ag..btul x??


p/s : "LEBIH BAIK DIAM DARI BERKATA-KATA"
Please Jangan Jemu Berkunjung


0 comments:

Post a Comment

Mekasih lepak sini...nati korang singgah lagi ea..(^_^)

Jangan Copy Cat kerana anda mungkin didakwa (^_^)